Goed, so teen hierdie tyd van die maand Mei 2013 is ek seker almal het gehoor dat Angelina Voight Jolie n dubble masektomie ondergaan het. Shame man fooi tog. Die arme vrou. Dit kon nie lekker wees nie. Daar is so baie op die internet oor haar nou. Almal het n opinie daaroor en haar eie man Brad Pitt loof haar besluit.

Ek het nie veel kommentaar gehad toe ek eers daarvan te hore gekom het nie, maar ek woon in n huis vol mense wie krieties is en vir hulself dink. En daarom het die volgend idees en vrae by my op gekom.

Hoekom moet ek weet van haar keuse om haar borste te verwyder? Dit is immers haar saak! Verander dit my lewe?….Behalwe dat ek daaroor dink en nou n blog skryf…..

Waarom voel hierdie Hollywood-poppies hulle is heldinne as hulle, hul hartseer storie met ons deel? Moet ek omgee? Baie vroue gaan dood as gevolg van Borskanker. Sy is nie die eerste of enigste persoon wie deur kanker geafikteer  is nie.

Sy het nie eers kanker nie! Sy het net met medies hulp die geen ontdek wat foutief is. Dit gee haar glo 87% kaans om borskanker te kry. Moes sy nie eerder wag tot sy kanker ontwikkel voor sy haar borse verwyder? Of is dit nou omdat sy ouer word, nie so veel fliek rolle kry en daar te min aandag in die media aan haar gee word? Is dit dat sy voel sy moes n brief aan die New York Times skryf? Of is dit dat sy regtig ander vroue wil help?

Ek wonder maar net die goed, want meeste van die mens wie ek ken weet dat Vitamine B17 die genees middel vir kanker is. Google dit!

